Правильна організація

like-a-pro

У кожній добі 1440 хвилин, але чомусь постійно здається, що часу не вистачає. Організація допоможе заощадити дорогоцінний час, позбутися стресу та насолоджуватися життям.

«Life simplified» (Життя без турбот) — це слоган компанії Gorenje, який передбачає організованість, ефективне виконання хатніх справ і насолоду життям. Через силу-силенну завдань по роботі, бігаючих навколо дітей, хатні справи й бажання приділити увагу чоловіку чи дружині життя аж ніяк не видається безтурботним. Організація в такому середовищі — хаотичному за замовчуванням — може здаватися непосильною місією, але її можна здійснити. Ми розкриємо вам секрети організованих людей.

Позбудьтеся стресу вдома та сімейному житті

Починати слід із найголовнішого — керування часом. Щойно ви навчитеся контролювати свій час і те, як його витрачаєте, вам одразу стане легше та спокійніше на душі. Першим кроком може бути складання графіка щоденних справ із розрахунком вільного часу.

Після цього ключовою стане витримка. Дотримуйтеся графіка та не давайте дрібним проблемам зіпсувати ваші плани.

Ревізія дому

Починати простіше з чистого листа. Майстри організованого життя радять час від часу критичним оком оглядати свою домівку. Викидайте або віддавайте на благодійність речі, якими не користуєтеся. Знаємо, казати просто. Але починати — це найважче, тому невдовзі стане легше. Гнітючі думки зникнуть, коли після завершення ревізії ви відчуєте значне полегшення й оціните результати своїх зусиль. Це також дасть змогу звільнити дорогоцінне місце для належної організації нового життя.

Не знаєте, з чого почати? Зробіть список із чіткими позиціями. Розбивайте непідйомні завдання на більш здійсненні частини. Виконуйте їх по черзі. Можете почати з менших зон, адже свіжонаведений порядок надихатиме та мотивуватиме не спинятися. Прибираючи й оглядаючи речі у своєму домі, вирішуйте, що з ними робити: залишити чи викинути. Двічі подумайте, перш ніж вирішити залишити все: якщо малий дитячий одяг більше нема кому доношувати, віддайте його на благодійність. У вас вдома напевне назбирається чимало речей, які так і просяться до місцевого благодійного центру або пункту прийому вторинної сировини.

Перед сортуванням (легких і невеликих) речей підготуйте для них чотири коробки (для того, що потрібно викинути, віддати, залишити й перенести). Розкладіть усі речі з кожної кімнати по цих коробках. Нічого не має залишитися без уваги. Для певних речей можуть знадобитися години, дні або навіть тижні, але зрештою ви досягнете потрібного результату. Не вагайтеся!

Прибираючи вдома, скористайтеся правилом «12, 12, 12». Виберіть із тих речей, що вже кілька днів лежать не на своєму місці, а під ліжком, у вітальні, на холодильнику тощо, 12 предметів, які викинете, 12, які віддасте, і 12, які повернете на належне місце. Це також чудовий спосіб залучити близьких до наведення ладу вдома. Можна навіть зробити ще краще. Організуйте змагання, щоб визначити переможця — того, хто першим збере ці 36 предметів.

На сайті Gorenje також є майстер-клас із професійної організації шафи.

Потребуєте додаткової енергії у своєму житті? Влаштуйте прибирання за фен-шуєм.

Запасайте лише необхідне

Позбувшись зайвого у своїй домівці, можете приступати до запасання. Лише необхідних речей. Це предмети, які за потреби мають бути під рукою, як-от різноманітні господарчі товари (рушники, туалетний папір, засоби для чищення тощо), канцелярія (ручки, конверти, папір, чорнила для принтера, марки тощо) і побутова хімія (мило, засоби для миття тіла, зубна паста, змінні головки для електричної зубної щітки, шампунь, засоби для догляду за волоссям, бритви, піна для гоління тощо). Непогано також тримати вдома базові медичні товари та пластир.

Далі черга кухонних шафок і холодильника. Заповніть їх продуктами, що повільно псуються, зокрема крупами та закусками, і не забудьте про улюблені заморожені харчі. Ці поради також допоможуть дати нове життя вашій кухні й ефективно організувати її простір.

Порядок у всьому

Ті речі, які ви вирішили залишити, мають перебувати в логічно правильних місцях з огляду на їх призначення та частоту використання. Опирайтеся спокусі повернути їх туди, де знайшли. Подумайте над тим, як часто використовуєте ту чи іншу річ: якщо майже щодня, то забезпечте легкий доступ до неї. Якщо річ використовується рідко, то її можна сховати подалі.

Після докладання значних зусиль для наведення порядку наступним завданням — для вас і кожного в домі — буде його підтримання. Просто дотримуйтеся цього надзвичайно простого правила: кладіть речі на місце відразу після використання.

Реорганізація

Що-що? Так, усе правильно. Спеціалісти радять також виділяти час на повторну організацію та ревізію дому. Раз на тиждень, раз на два тижні чи раз на місяць. Зробіть це загальносімейним заняттям: що більше людей, то швидше закінчите. Можна спробувати делегувати обов’язки з прибирання та організації. Так, навіть дітлахи можуть підтримувати (відносну) чистоту й порядок у спальні та дитячій. У пригоді стануть графіки хатніх справ та інші візуальні нагадувальники, які можна прикріпити до холодильника.

Складіть список справ

Список справ — це зручно. Він допомагає відстежувати стан виконання щоденних завдань і сприяє організації. Можна також додати колонку під назвою «Сьогодні». У неї записуйте лише ті справи, які з вагомих причин необхідно виконати цього самого дня. Так ви щовечора радітимете успішно виконаним завданням, а не мучитиметеся з нескінченним списком.

Як щодо їжі?

Так, приготування їжі та навіть підготовка до нього займає багато часу. І вимагає багато зусиль. На пошук рецептів, купівлю продуктів, підготовку та готування потрібен час, і дуже хочеться зробити цей процес менш виснажливим. Як саме? За допомогою планування!

Планувати прийоми їжі — це вигідно. Для складання графіка харчування на тиждень потрібно зовсім небагато часу. Такий графік дасть змогу купити все потрібне за один похід до магазину, підготувати й приготувати страви на кілька днів наперед. Звісно, звучить дещо лячно, але з плануванням ви заощадите купу часу. Зазирніть у календар, звіртеся зі своїм графіком і виберіть проміжок, який щотижня зможете присвячувати кулінарії.

Навіть таке просте заняття, як підготовка продуктів після магазину — наприклад, миття й нарізання овочів дрібними шматочками, — може заощадити багато часу.

Розкриємо маленький кухонний секрет: планувати можна й відходи. Якщо готуватимете який-небудь рецепт двічі, заморозьте залишки продуктів і використайте для приготування вечері в майбутньому. Цікава ідея, правда? Тільки переконайтеся, що у вашому холодильнику достатньо місця для всього.

Прання

Усе, що написано вище, стосується прання теж. За потреби складіть план чи список. Подумайте, скільки одягу ви зазвичай перете за тиждень і коли цим найкраще займатися. Усе просто. У нас є кілька професійних порад щодо вибору ідеальної пральної машини.

У найновіших пральних машинах Gorenje поєднується краса й ефективність. Їх оснащено широким вибором функцій швидкого прання (з буквальною назвою FastWashing), які освіжать ваш одяг за близько 15 хвилин.

Ми також чудово розуміємо, що прання — це легкий етап. А от прасування забирає чимало сил і часу. На поміч прийдуть сушильні машини Gorenje з тепловим насосом, що забезпечать надсучасне сушіння. Їх програми пристосовані до швидкого стилю життя, за якого на прасування часу немає. Не виходить одразу забрати речі із сушильної машини? Моделі WaveActive періодично перекидатимуть білизну протягом 3 годин після закінчення циклу сушіння, аби ваш одяг не зім’явся (функція AntiCrease).

Бо час — це важливо

Сім’я та спільні моменти — це багатство. Час — це важливо. Дуже важко працювати повний робочий день із дому й допомагати дітям із навчанням, одночасно займаючись хатніми справами та готуючи корисні страви. Та завдяки організації ви впораєтеся з усім цим і матимете час для себе.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *